האיש שציווה שגופתו תוטבע בים מת, הבעיה: אין סירה

לדברי בני המשפחה "הגופה צריכה להיות מושלכת למקום שבו עומק הים הוא 1,100 מטרים. עליה לעבור לשם כך כ-100 קילומטרים מאשדוד או 37 קילומטרים מחיפה. אנחנו לא מוצאים סירות שיכולות לעשות את זה.
יוסי צלניקר 5 Comment on האיש שציווה שגופתו תוטבע בים מת, הבעיה: אין סירה

האיש שנלחם בכל האמצעים שגופתו תושלך לים ותהיה טרף לדגים, נפטר אתמול וכעת מבקשים בני משפחתו לקיים את צוואתו האיתנה • טען כי "האדמה לא נועדה לשמש מחסן לגופות מתות"

לדברי בני המשפחה "הגופה צריכה להיות מושלכת למקום שבו עומק הים הוא 1,100 מטרים. עליה לעבור לשם כך כ-100 קילומטרים מאשדוד או 37 קילומטרים מחיפה. אנחנו לא מוצאים סירות שיכולות לעשות את זה.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האיש שנלחם בכל האמצעים שגופתו תושלך לים, נפטר אתמול וכעת מבקשים בני משפחתו לקיים את צוואתו האיתנה, אבל גם לאחר המלחמה הרבה, עדיין לא מוצאים סירה שתסכים לבצע את הצוואה.

שלמה אבני, בן 87, נלחם במשך מספר שנים, באמצעות בתי המשפט, על מנת שיתאפשר לו, שלאחר מותו, גופתו תושלך לים ותהיה מאכל לטורפי הים.

לאחר אינספור דיונים והכרעות, החליט בית המשפט לאפשר לו לממש את צוואתו. "האדמה לא נועדה לשמש מחסן לגופות מתות" אמר אז אבני והוסיף: "אני מתנגד לזה שיכניסו אותי לאדמה ויפגעו באחד היסודות שאני מאמין בהם".

לדברי בני המשפחה "הגופה צריכה להיות מושלכת למקום שבו עומק הים הוא 1,100 מטרים. עליה לעבור לשם כך כ-100 קילומטרים מאשדוד או 37 קילומטרים מחיפה. אנחנו לא מוצאים סירות שיכולות לעשות את זה. אנחנו הופכים עולמות כדי שנצליח לממש את הצוואה של אבא, הוא נלחם עליה יותר משש שנים. אנחנו גם מנסים לבדוק את האפשרות שצוואתו תמומש באמצעות מטוס או מסוק".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    אחד האנשים המוזרים שפגשתי בחיי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. 4

    ווואוו כזה טימטום בחיי לא שמעתי!!!!!!!!!!!!!!

  3. 3

    שרוט לגמרי, מעניין אם השאיר ממון למרות שריטתו.

  4. 2

    מה כוונת הבנים האציליים, לקיים את 'רצונו' ואת צוואתו, האם הוא מודע לכך שהם כל כך דואגים לו? האם דגי הים, כרישים מצפים להשלכתו אליהם? שאלות מעניינות, ותשובות אין!

  5. 1

    איזה צדיקים כל כך קשה להם והם מחפשים סירה אשריכם ישראל
    נראה לי שעדיף לשרוף את הגופה ככה לפחות לא יתלכלך הים ….
    כי הבן אדם הזה מזוהם